Efter 2 års träning...

... har jag köpt en tränings-bh! Haha! Jag tyckte att det var dags nu! Nej men skämt och sido, jag har mycket länge sagt till mig själv att jag ska köpa riktiga träningskläder och det enda jag köpte var ett par träningshandskar som nu har gått sönder... Typiskt! Men idag åkte jag för att köpa ett par nya och upptäckte en tränings-bh som kosta lika mycket som handskarna och då stod jag länge och väl och funderade: "träningshandskar - tränings-bh, träningshandskar - tränings-bh, träningshandskar - tränings-bh...." Äsh va fan, Piere kommenterade i helgen när vi tvättade att den bh jag just nu har när jag tränar är nog den fulaste han sett av mina... Så det blev tränings-bhn och jävlar va skön den är! 
Så nu har jag även bestämt att när lönen tittar in på kontot ska jag köpa byxor och linne också! Kommer ju se proffessionell ut! Wiie! :D

(Kom på att jag faktiskt har köpt mina easytone-skor också till träningen!)

 

0 Kommentarer till "Efter 2 års träning..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!