2012

Nu har det nya året firats in och jag säger som många "det är dags för en ny start".
Nyåret firades in med en fjällen-resa tillsammans med Piere, Putte, Linda, Danne, Mathilda och Micke. En händelserik vecka med bra skidåkning och trevliga kvällar med både fest och roliga spel. På nyårsafton åt vi en trerättersmiddag med orginell skagensmörgås till förrätt, oxfile med potatisgratäng och rödvinssås till varmrätt och glass och varma bär till efterrätt. MUMS!



Denna vecka har jag jobbat, rätt skönt med en mjukstart men på måndag är det fullt ös igen och alla barn är tillbaka på förskolan. Då ska jag se till att börja arbeta med det här med bra kamratskap och hur man leker tillsammans, på riktigt.

Jag har dessutom börjat komma igång med det där med nyttigt! Stolt är jag! Har gjort en matlista för nästan en hel månad framåt som jag tänker följa gällande middagarna och på måndag börjar jag med träningen igen. Det bästa av allt är att Sats nu har infört två pass Body Combat i Älvsjö, Jippie!! =D Detta kommer hjälpa mig rejält att komma iväg två gånger i veckan på träning, sen ska jag bara göra ett schema på hur jag ska träna de andra dagarna och vad jag ska göra. Största anledningen till att jag inte kommer igång på gymmet är oftast för att jag känner att jag inte vet vad jag ska göra. Men det ska det bli ändring på, nu jävlar! =D

Gott nytt år!!
0 Kommentarer till "2012"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!