Vårfin

Jag tog mig ann mina naglar idag igen men inte lika avancerat. Körde gele och gel-activator på mina egna naglar och sedan ett vårigt lack på. Men när jag skulle ta kort och visa så tjusig jag blev så dog den.. TYPISKT!

Nu sitter jag och myser i soffan framför tv-serien Firman. Skrapade ihop det vi hade hemma till middag och det blev nån slags kyckling-stroganoff med spagetti, riktigt gott faktiskt!
Kände att utan den där bilden på naglarna så blev detta inlägg värdelöst så jag tar och går och borstar tänderna och tar ett kort på naglarna när jag lagt mig i sängen! :D

God natt!
0 Kommentarer till "Vårfin"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!