Typiskt...

Låg och väntade på att den nya serien smash skulle börja på TVn men NÄ! Hur kunde jag tro att jag skulle orka hålla mig vaken framför allt till 9 och dessutom enda fram till 10 en måndag...

Jahopp så nu blir det till att ladda ner eller om första avsnittet möjligen finns in demans-boxen..

Dags att fortsätta sova!
God natt!

1 Kommentarer till "Typiskt..."
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

URL: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
Datum: 2012-02-28 / Klockan: 05:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!