Torsdagskväll

Som vilken torsdagskväll som helst så sitter jag i soffan, helt utslagen efter kvällen Combat-pass. Idag gästspelade Gustav och jag tycker han gjorde riktigt bra ifrån sig, det är ju inte alls för lätt första gången. =)
Hoppas dessutom att jag kickade ut all negativ energi så att jag är på bättre humör imorgon! Då ska jag ut på äventyr på stan så se upp för fan! Man vet aldrig vad jag och Tilda i sällskap med varandra, kan hitta på!! Haha!

Vi ska köpa oss en box Slickvin och svepa innan kl. 22 och sedan in på krogen innan gästlistan slutar gälla! Haha! Fattiglappar ja visst! I vårt sällskap ingår även Minna, Timmy och Filip och sedan hade ju kändisen Timmy ett par bruuuudar som ville se honom spela! ;)
Akta så du inte blir påhopppad vännen!! Haha! ;) Äsh, han är bra go den där lillskiten, 90-talist också! 

Men nu ska jag krypa ner med min älskling i vår himmelska säng!
0 Kommentarer till "Torsdagskväll"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!