Söndagssyssla

Imorse när jag vaknade fanns smärtorna i magen fortfarande där så jag kommer få ringa vårdcentralen imorgon så dom kan lista ut vad det är.. Detta innebar att jag fick ställa in träningen i alla fall, så typiskt. Men sen sov jag tills klockan ringde vid halv 1 så jag var nog rätt utmattad också!

Nu sitter jag i tvättstugan och väntar på att torkrummet ska öppna. Och detta är vad jag ska göra idag och mysa upp mig i soffan och kurera framför nån bra film eller serie.

Jag måste även visa hur läcker jag är ibland när jag går till tvättstugan!! Haha! Någon som känner att dom vill haka på mitt nya mode?

 

0 Kommentarer till "Söndagssyssla"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!