Så här på morgonkvisten!

Nu undrar ni säkert varför i helvete är hon vaken nu, hon va ju inte ute igår!
Nä det va jag inte men karln är ute och då har jag en sån där jobbig väckarklocka i huvud som väcker mig vid den här tiden om Piere inte kommit hem ännu. Ringde honom nyss och han var på tunnelbanan på väg hem så snart trillar han in här.

Denna gång var denna väckarklocka extrem för jag till och med drömde att Piere va på Patricia och att jag bara väntade på att han skulle komma hem fast hemma va nu på en annan typ hemmafest och han hade med sig en kompis som var pojkvän till en tjej som jag var med på den här hemmafesten. Och bara för att vi inte orkade vänta längre så tog vi hennes båt och åkte 20meter för att smygtitta om dom va på Patricia! Haha! Till slut kom våra pojkar hem i alla fall! :D

0 Kommentarer till "Så här på morgonkvisten!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!