Plasket fortsätter!

Idag när jag kom till jobbet så möttes jag av en gigantisk vattenpöl på parkeringen!! Det är synd att kommunen på 9 år, inte har gjort nått åt detta! Vi har inte ens nån brunn så att vattnet får en möjlighet att rinna bort!

Känner mig lite piggare och har fått lite pappersarbete gjort på jobbet, det är ju inte bara leka med ungarna som behövs på en förskola faktiskt!

Imorgon är det lön och den är verkligen behövlig!! Det kliar fortfarande efter att få köpa dom där skorna, min dräkt till kryssningen kommer ju bli billigare än vad jag tänkt så jag kanske ska ta och unna mig dom i alla fall!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/374316/images/2012/pic_190780291.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/374316/images/2012/pic_190780291.jpg" class="image">

0 Kommentarer till "Plasket fortsätter!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!