Paaarty!

Det är inte ofta som jag går all in för en kväll och bara kör järnet utan att tänka på morgondagen. Men det gjorde jag igår! Var riktigt pepp på att gå ut och ha en riktigt kul kväll med härliga vänner. Som pricken över i:et slutade jag klockan 3 och vädret var helt magiskt! 
Jag drog direkt till posten och hämtade ut mitt paket, drog till systemet och köpte det sliskigaste vinet jag kunde hitta och sedan direkt hem. Testade kläderna som satt som en smäck och den svarta klänningen valde jag direkt att ha på mig under kvällen. När jag sedan gjorde mig i ordning så klaffade allt och jag var till och med klar först av alla! (Obs! Det har typ aldrig hänt!!) Det kunde inte mer än att tala för en superkväll.

Till slut kom vi iväg och då åkte vi till Filip som bor vid södra station. När alla var samlade så var det jag, Minna, Tilda, Filip, Timmy och Ante. Vi drack vin och öl för fulla muggar och pratade kryssningsminnen och annat skoj. Mycke skratt och glädje! 

Vid 23 drog vi oss vidare till krogen där vi dansade slut på fötterna. Flera gånger tog jag av mig mina skor och dansade i bara strumplästen, haha. Tyvärr fick vi springa mellan dansgolven då Timmy och Filip spelade samtidigt. 

Plötsligt sprang vi in i en kompis gamla ex som verkade tycka det va skitkul att träffa oss och bjöd på shots. Mums! Men sen hände det som inte får hända... Jag fick rejäla magsmärtor! Till och med likt dom jag hade den gången jag fick åka till akuten. Men efter en stunds vila och lite vatten så var jag på fötterna igen trots att smärtan kom och gick men jag ville verkligen inte avsluta den magiska kvällen för tidigt! 

Men när klockan blev 3 avrundade vi kvällen och det var så skönt att krypa ner i sängen. Det var så kallt ute och fötter var nära att gå sönder. Förstå smärtan när jag såååå nära att ta av mig och gå barfota i snön... 

Men när jag kom hem så började jag tänka på vilka otroliga vänner jag faktiskt är omringad av! Varför är jag så lyckligt lottad att få ha vänner som jag kan vara så lycklig med? Varför har jag fått dessa awsome vännerna?
Ni är otroliga! ♥

Förresten! Detta hittade jag i morse när jag letade efter sjukdomar i magens organ:



Kanske dags att släpa sig till läkaren igen ändå och ta reda på vad det är min mage utsätts för egentligen! :P
0 Kommentarer till "Paaarty!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!