Måndag

Började med mina nya kapslar idag. Dessa ska, om jag förstått rätt, öka energitillförseln, öka fettförbränningen med fokus på det understa lagret och dessutom behålla muskelmassan. När jag läste kommentarerna om detta preparat var det många som pratade om olika bieffekter så idag har jag gått och känt efter extra noga. Jag har haft en varm känsla i magsäcken nästan hela dagen och inte känt mig sötsugen alls. (Juste, kapslarna skulle även minska suget)! Så än så länge är det positivt! Fortsätter med en kapsel i taget några dagar till innan jag ökar dosen. Enligt förpackningen ska man öka till 3 kapslar åt gången om man tål det. Vi får se hur det går, jag har ju trots allt rätt känslig mage. =) Dags för mig att krypa ner i sängen! God natt!
0 Kommentarer till "Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!