Låt mig inte gå loss i centrum!!

Efter träningen tog jag mig iväg till Farsta centrum för att möta upp Piere på lunch. Jag åt en jäkligt god ost och skink-paj! Sen tänkte jag bara kolla lite i några affärer, jag kunde ju kanske hitta nått liiiitet.. 
Ja juste.. Löning på kontot och då går jag ju självklart loss i affärerna! Fy på mig!! Jag kom i alla fall hem med detta och även ett par svarta jeans och en foundation.





Hårfärgen är faktiskt lite ljusare än vad jag brukar färga, tänkte att jag är ju så ljus i hyn just nu så det passar nog mycket bättre, får se vad det blir för skillnad.
Halsbandet ska jag ha till min nya svarta klänning (den jag hade förra helgen när jag var ute på Aveny) på min syster studentskiva (TÄNK ATT HON BLIVIT SÅ STOOOOOR) nästa måndag. Lite kul med den kvällen är det är min kompis Filip som ska vara Dj!

image description

0 Kommentarer till "Låt mig inte gå loss i centrum!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!