Kavaj

Jag letar just nu efter något jag länge tänkt på att jag borde skaffa mig - en ljusgrå kavaj. Jag har en svart kavaj här hemma som jag ständigt använder när jag ska gå ut, men jag är trött på att alltid ha en svart. Skulle vara väldans trevligt att ha en ljus och jag vet att jag förra sommaren såg någon med en ljusgrå kavaj som jag fastnade för. Så nu sitter jag här i alla möjliga nätshopping-butiker jag kan hitta och hittar MASSOR men ingen i den färg jag vill ha! De få som är ljusgråa är, när man utforskar dom närmare, randiga. Jag blir galen! Hur svårt ska det vara att hitta en sådan kavaj???

Här är några förslag på hur den ska/kan se ut, men i gått då...


De två sista som ni ser är ju faktiskt grå/beigea men ingen av dom finns i min storlek, måste leta mig in till stan och se vad jag kan hitta istället...
1 Kommentarer till "Kavaj"
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Vad kul, sånt är ju riktigt krävande också :) härligt när det bränner i musklerna på en

URL: http://lavali.blogg.se/
Datum: 2012-02-28 / Klockan: 23:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!