Ingen vanlig morgon direkt!

Imorse när jag kom ut till bilen och skulle precis börja skrapa rutan så kom en man fram och frågade om jag skulle mot Solna, vilket jag då inte skulle men han frågade om han i alla fall kunde få åka med till Älvsjö och jag skulle ju förbi där så varför inte, tänkte jag, även om jag inte så storförtjust i idéen. Däremot så är det ju inte alls så långt till Älvsjö så jaja. 
Men vi hann inte mycket mer än in i bilen så började han undra vilken väg jag skulle åka och vart jag skulle och vad det fanns för fler ställen han kunde kliva av på osv och han började kännas riktigt creapy när han undrade om han inte till och med kunde få åka med till Ekerö för det var så skönt att åka bil.. !! 
Jag trodde ett tag där att jag skulle bli våldtagen eller nått men till slut så bestämde han eller kanske snarare jag att han skulle kliva av vid macken innan jag åkte ut på E4an! Och det gjorde han men det kändes som om det var med en lite sur min. Ush, riktigt läskigt i alla fall... Tänker aldrig vara trevlig igen mot främmande människor!
Må han inte komma tillbaka bara!!

Efter jobbet stack jag iväg till simhallen här i Högdalen och mötte upp Tilda och hennes syster för att motionssimma lite. Tyvärr tappade vi räkningen men ca 35 längder tror vi att vi klarade. Utom Tilda dåra som simmar så snabbt och grejer, haha!

Till middag slog jag ihop en fruktsallad och tog Keso till, det var riktigt gott och definitivt inte sista gången! MUMS! Som pricken över I:et har jag i och med den nya TV:n hittat ett simpelt sätt att kolla ifatt på alla one tree hill avsnitt jag inte sett! (Förut sträck-tittade jag OTH flera avsnitt på en kväll, men det var innan jag träffade Piere och fick ett liv tror jag, haha!) Och när jag kom hem så låg Piere och sov på soffan så nu vet jag hur jag tänker fördriva tiden ikväll!!! TJOHO!!!

 

0 Kommentarer till "Ingen vanlig morgon direkt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!