God natt!

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig faktiskt. Hade tänkt brottas med diskberget och tjuvstarta lite med morgondagens arbete men istället hörde Timmy av sig och drog iväg mig till högdalens underground och hard thursday (fast utan hard denna torsdag, haha). Dessutom fick jag med mig Piere en liten stund också!! Trevligt! :)

Vi satt där en bra stund och det är så typiskt att precis innan jag ska gå hem eftersom jag jobbar imorgon så dyker det upp massor med folk.. Och tråkigt nog så verkar detta vara sista gången i högdalen om inte Timmy och Navid styr upp nått som tydligen hade pratat om.

Borde egentligen ha fler av dessa stunder då man träffar sina vänner på vardagarna, det är ju jättetrevligt att komma iväg en liten stund för en fika eller nått och snacka lite skit.

Förresten! Idag när jag åkte hem från jobbet fick jag sådan vårkänsla, den är verkligen på väg nu!!! Glad tjej!!

0 Kommentarer till "God natt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!