God morgon!

Gooood morgon allihopa! 
Snacka om att jag har sovit ut nu. Slockande totalt halv 9 igår och klockan 9 idag ringde klockan och väckte mig. Så nu är jag reda för en helg med väldigt några äventyr. ;P
Börjar med att faktiskt ta mig iväg till träning idag, jag har inte riktigt följt mitt schema med kost och träning. Det är ju lite tackvare min mage, eftersom jag får äta en speciell kost för träningen och en speciell för magen och dom inte riktigt passar varandra så måste jag hitta nått mellanting vilket jag tror mig ha gjort nu. 

Så nu startar vi om. Kondition och armar på gymmet idag kör vi!

(Förresten, kolla så gula mina receptbelagda omeprazol är! Mumsigt! )

 

0 Kommentarer till "God morgon!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!