Ganska värdelöst!

Efter en dag på jobbet så ser min naglar ut på detta viset! Det är bara att ta bort och göra om.. Frågan är om det är lacket eller gelen som va så där värdelös..
image description

Och här ser ni ju även det mest negativa med att jobba på förskola. Tvättar händerna alldeles för många gånger om dagen så händerna slits ut speciellt så här på vintern. Dessutom har jag precis varit i simhallen utan att smörjt händerna efteråt. Ingen som har en mirakelkräm kanske?
Som jag sa så drog jag till simhallen direkt efter jobbet. Riktigit skönt faktiskt och det passar mig just på måndagar då det är dagen då jag kan träna men oftast inte orkar mig till gymmet. Då känns det mycket lättare att ta sig till simhallen och köra några längder. Idag blev det 42 längder alltså ca 1 km men tanke på de gånger man får svänga av lite innan kanten för att köra om långsamma simmare. 

Men jag måste berätta om en sak som hände där i simhallen. Jag skulle bara stanna en snabbis och hämta andan då en kille som står bredvid mig frågar om jag tävlingssimmar eller nått.. HAHAHAHA! Han kunde inte mena allvar så jag tyckte det var sämsta raggningsrepliken ever eftersom jag simmar kärringsim!

Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa H&Ms egna tidning som jag fick med mig hem igår och vänta på att Piere ska komma hem med mat!

image description
0 Kommentarer till "Ganska värdelöst!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!