Fredagsmys i min ensamhet...

Nä idag är det inte alls kul att vara ensam hemma.. Har gått hela dagen och varit så sugen på att gå ut och festade nu ligger jag helt död i soffan och ögonen går i kors!

Vi har haft planeringsdag på jobbet idag så har inte haft någon vila, så eftersom kroppen är varvid att ha det så blir jag dundertrött...

Har i alla fall varit iväg på Willys och handlat lite, jag var definitivt inte den enda. Sedan bråttades jag med disken innan jag satte mig i soffan och betalade räkningarna, sen gick det bara utför! Ser mycket mer fram enorm nästa helg ;)

0 Kommentarer till "Fredagsmys i min ensamhet..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!