Fettisdagen!

Var hos läkaren i morse och hon tyckte efter att jag berättat min mages livshistoria, allt började ju trots allt runt 15 års åldern, att jag skulle äta omeprazol i 3 veckors tid och dessutom unvika tex den mesta frukten, alkohol, mörkt bröd och juice. Blir det bättre ska jag äta omeprazol då det behövs och blir det inte bättre, så skulle hon troligtvis skicka mig till gastroskopi. Så jag håller tummarna på att det blir bättre!!

En "hektisk" dag på jobbet med ungar fulla av energi!! Men eftersom vi har den gård vi har och stooora vattenpölar bildas i detta slaskväder så kunde vi inte vara ute speciellt mycket och utnyttja denna energi. Det hade varit skönt att få gå ut i solen lite. 

Det kompenserade jag med att inleda uppdrag - bli brun till kryssningen! Började bara med 5 minuter i solariet idag, brukar bli för mycket med 10 minuter och så kör jag 5 minuter till på fredag. Sen är det bara fortsätta!! 2-3 dagar i veckan (ökar antalet minuter vartefter) så borde jag väl i alla fall lämnat spöknivån på en månad! :D

Skrapade även ihop mina sista slantar och lade dom på att köpa semlor till mig och älskling! Det är ju ändå fettisdagen och jag har inte ätit en enda hittills denna säsong, kände mig värd denna!

Nu ska jag återgå till OTH, det slutade ju sååå spännande igår!!

 

0 Kommentarer till "Fettisdagen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!