En lång vecka

Hela veckan har varit full! I måndags jobbade jag och tänkte dra till gymmet men kände att det var så länge sen jag bara åkte hem och satte mig i soffan så jag bestämde mig för att inte göra nått annat!

I tisdags var det stängning på schemat och två av mina kollegor var frånvarande från jobbet så fick jobba lite hårdare. När jag kom hem var jag helt slut och ville egentligen bara dyka ner i sängen men vid 8-tiden kom Pieres mamma på en liten fika för att säga grattis till honom.

Igår onsdag var det dags för träning efter jobbet och jag bestämde mig för att ge järnet! Fullt ös med hardstyle och hardcore i lurarna fick mig riktigt taggad och slutade med 30 min på crosstrainern, 1 timme ganska intensiv styrketräning av hela kroppen och avslutade med 100 situps!! Woho!! (nej tyvärr inte på raken, 20 i taget och sedan vila ca 20 sek), men bra för att vara jag! Haha!
När jag kom hem var det bara att fortsätta med aktiviteterna. Laga, middag, söka kurs på komvux, se över schemat, läsa om barn och matematik och egentligen skulle jag hinna med att läsa om naturkunskap för barn också men tiden bara sprang iväg...

Mitt i allt denna vecka så har jag vandrat mellan att ha ont i huvudet och smärtor i magen, var det inte det ena så var det det andra! Så jäkla typiskt..

Men idag har jag mått bättre på alla fronter! Fick massage av Piere igår också så mina muskler slappnade av lite och så har jag tränat body combat nu på kvällen, känner mig som en ny människa! Dessutom känner jag mig så cool i mina nya träningskläder! ;))

Bjuder på lite bilder från veckan. Sista bilden måste ni erkänna är bland det fulaste som finns!!!!

0 Kommentarer till "En lång vecka"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!