En icke så händelserik dag..

Gick upp i morse gjorde mig i ordning, gick till jobbet, jobbar fortfarande. Efter jobbet åker jag hem och äter mat, sen tar jag bilen till bilprovingen och gamla Bettan ska på genomgång. 

Däremot så känner jag JUST NU ett sug efter att få träna, så kanske tar med mig träningskläderna och drar till gymmet efter besiktningen. Detta lär ju säkert ändras! ;P
1 Kommentarer till "En icke så händelserik dag.."
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

hehe skönt du sovit gott.

vad tränar du? skrot eller grupp?

URL: http://lavali.blogg.se/
Datum: 2012-02-28 / Klockan: 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!