Det kliar i mina fingrar!!

Oh no! Fick tips om en hemsida med otroligt läckra skor från en bit bort i atlanten. Skorna är inte allt för dyra men det är så många som är otroligt läckra och då blir slutsumman för en underbetald förskolepedagog egentligen för dyr. Men nu hittade jag två par som jag inte kan släppa ur tankarna. Kolla på dom bara!! 
Sommarskor, ett par shorts eller kanske en tajt kjol? ÅÅÅÅHH! Jag vill ha dom NU!! 

På fredag när lönen kommer så ska jag verkligen tänka lite extra på om jag ändå inte kan köpa dessa! Förstå förresten, hur bra skulle inte dessa röda läckerbitar passa till ett par solbrända ben och den nya svarta jumpsuiten?

Är ni också sugna på ett par av dessa? Kolla in www.riverisland.com! Själv måste jag klia tillbaka i fingrarna tills lönen kommer!!


2 Kommentarer till "Det kliar i mina fingrar!!"
Postat av: Erika

Jädrans va snygga! Var tvungen att gå in och kika på sidan på en gång :) Varför har man aldrig hört talas om den förut?


Datum: 2012-02-19 / Klockan: 18:24:54
Postat av: Lillknoddan

Ingen aning Erika!! Jag kommer bli stammiskund känner jag haha!


Datum: 2012-02-19 / Klockan: 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!