Det är kul när det blir lyckat!

Igår skulle jag åka hem till Tildas bror efter jobbet där hon under en vecka är kattvakt. Där skulle vi äta middag, umgås och sedan gå ut på Garbos i Sundbyberg. Nära och bra eftersom Gustav bor bara ett par hundra meter ifrån. Det blev nästan en stor diskussion om vad vi skulle äta men det slutade i alla fall med pasta, grillad kyckling och mild ostsås. Kvällen skulle för mig vara nykter men jag var riktigt pigg och på glatt humör så till slut gav vi oss iväg ut i den VIDRIGA kylan.

Jag blev förvånad över hur fräscht det såg och musiken var bra och folket verkade helt okej! Men det märks att jag inte är van längre att gå ut på en vanlig krog. Jag spenderar ju de flesta utgångar på MondayBar eller GK-360. Det hann bara gå 5 minuter så var det grabbar framme och skulle ragga på oss. Helt otroligt! Haha!

Plötsligt får jag syn på en kille på dansgolvet som var väldigt lik en gammal kompis som jag säkert inte träffat på 5-6år!! Och han och hans vänner tyckte det va skitkul att träffa mig också! Ett så otroligt uppskattat möte!
Förr i tiden festade vi massor ihop, festerna var helt galna och egentligen behövde vi inte vara många så länge vi hade varandra. Bästa tiden i livet spenderade vi ihop och nu stod dom där många år senare och vi hade massor att prata om! Allt nytt och massa gamla minnen.







0 Kommentarer till "Det är kul när det blir lyckat!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!