Blommor och choklad!

Så här har min alla hjärtans dag varit. Imorse skickade jag ett gulligt sms till Piere och fick ett tillbaka. På jobbet har jag och barnen kramats i massor, vi har haft kramkalas och lekt krammonster!
Efter att jag fick jobba över åkte jag till affären, handlade middag, en liten present och en lite blomma. När jag kom hem hann jag precis slänga fram blomman på bordet, tända lite ljus och sätta igång ugnen innan Piere klev innanför dörren. Han får syn på blomman och säger att han kom inte på så mycket men köpte mig en chokladask och efterrätt till maten. Jag som inte ska äta massa godsaker nu men det är tanken som räknas! <3
Sedan nämnde jag diskberget vilket resulterade i att vi inte pratade på nån timme. När Piere är irriterad är det lika bra att vara tyst och låta honom vara ett tag. :)
Middagen blev färdig, vi åt och tittade på en film, Piere bjöd på efterrätten, jag kröp upp i hans famn och mös lite tills filmen va slut. Då kröp vi ner i sängen, pratade lite och nu snarkar han i mitt öra! :P
Är det inte äkta kärlek de?? ;)

0 Kommentarer till "Blommor och choklad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!