Blääää!

Precis så känner jag mig idag. HELT omotiverad! Tog mig iväg till gymmet ändå eftersom det är min "jag MÅSTE" dag. 15 minuter på crosstrainern och 40 minuter långsam stryrka och stretch. Ja, nä, inte så mycket alltså. 

Hoppades detta humör skulle vända när jag kom hem och fick testa mina nya klänningar, men NÄ! Dom satt inte alls som jag ville så det blir att skicka tillbaka. Synd, dom va så fina på bilderna.. 
Gick återigen in på deras hemsida och beställde en klänning, en jumpsuit (shortsmodell) och en stickad tröja. Men det tog mig säkert 2 timmar att komma fram till detta då jag återigen kände av skithumöret. 
När jag kollade klänningarna så hittade jag massa fina men antingen för tajt, eller för lång eller utan axelband... Till slut så hittade jag en suuuuuperfin klänning och jag tänkte "ÅH nu vänder det, den där vill jag ha!!". Jag lägger den i varukorgen och letade vidare efter fler och då hittade jag jumpsuiten. När jag sedan bara ville kolla in i varukorgen så kommer ett meddelande upp... "En vara har tagits bort från din varukorg då denna är SLUT"! Och de va så klart den fina klänningen.. =( 

Men till slut blev jag nöjd med min beställning och hoppas att paketet dimper ner på posten senast på fredag så jag kan ha på mig nått när jag ska gå ut!

0 Kommentarer till "Blääää!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!