Björn axen volymmaster

Jag har alltid så svårt att behålla volymen på mitt hår. Hur mycket jag än tuperar och sprayar med hårspray så lägger sig håret igen efter 5 minuter och nu är jag trött på det!
Så häromdagen var jag inne på net om nets hemsida och hittade Björn axens volummaster som jag klickade hem för 319kr istället för ca 600 som den kostar i butik. Idag var jag och hämtade ut den på posten och testade på en gång när jag kom hem. Så här blev resultatet efter en lite snabb och slarvig test: (varning för ett monster på bilderna, Men det är bara jag! ;D )

5 Kommentarer till "Björn axen volymmaster"
Postat av: Sandra

Hej, har du testat volympuder? Tycker det är toggen istället för att skada håret i rötterna. Finns på Hm i märket proffs. :)

URL: http://sandralarsssson.blogg.se/
Datum: 2012-02-15 / Klockan: 19:50:37
Postat av: Sandra

menade "toppen" på de förra ;D HAHA

URL: http://sandralarsssson.blogg.se/
Datum: 2012-02-15 / Klockan: 19:52:11
Postat av: Lillknoddan

Jo jag har hört talas om de och min kompis använde det förut men hon har samma problem med sitt hår som jag, det lägger sig ner efter 5 minuter i alla fall och inte ens pudret hjälpte.. :/


Datum: 2012-02-16 / Klockan: 13:18:31
Postat av: Sandra

Ja men då funkar volymmaster bra på dig. :)

URL: http://sandralarsssson.blogg.se/
Datum: 2012-02-16 / Klockan: 16:46:37
Postat av: Lillknoddan

Det gör det men tack för tipset ändå!! :)


Datum: 2012-02-17 / Klockan: 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!