Vinterdesign

Sedär ja! Nu har även jag ordnat mig en liten vinterdesign i bloggen (även om profilbilden fortfarande är lite somrig kanske, men jag hittade ingen bra vinterbild haha). Jag själv har inte gjort designen men anpassat den lite efter hur jag vill ha det. Det svåraste med bloggdesign enligt mig är att komma ihåg vad allt i kodmallarna är för något. Eftersom jag gör det så sällan så måste jag uppdatera mig själv varje gång. 
 
Men nu är det på plats och jag tänkte strax gå och lägga mig. Har legat i soffan/sängen heeeeela dagen och kollat på film samt jämfört olika tv-apparater, soffor, soffbord och matgrupper på mellandagsrean. Finns ju en del men det svåra är att tänka ut vad man ska prioritera.... Pengarna räcker endast till en sak. 
 
Aja får se vad jag får i julklapp av pappa imorgon :)
 
0 Kommentarer till "Vinterdesign"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!