Underbara vänner!!

Igår efter skolan drog jag till stora staden för att handla sista julklapparna med Timmy. Under hela tiden kände jag mig lite konstig och framåt 18 började jag må illa. Illamåendet blev bara värre och värre och sen var det igång.. Magsjukan.. Tack och lov mådde jag bara skit mellan 8-23.30 men allt började med att jag (förlåt om jag berättar för mkt nu) spydde i en soptunna vid tunnelbanan på väg hem till Timmy, haha! Ja,ja, inget man kan göra nått åt!

Efter 23.30 somnade jag i soffan och vaknade några ggr under natten för att dricka några klunkar vatten..

Tyvärr innebar denna sjukdom att jag för det första fick ställa in mitt och Timmys Julmys, vi som tänkt göra pepparkakshus eller liknande.. Dessutom fick jag hoppa över julmyset med tjejerna som vi skulle ha idag.. Vi som inte setts alla 5 på så länge... :((

Men men, nu under kvällen hörde jag av mig och frågade om dom hade trevligt och tillbaka fick jag världens sötaste bild!!! (Förlåt om ni tycker jag är dum som lägger upp den men blev så glad!!)
Dom är ju bara för härliga och jag är så glad att jag har dom allihop!! ❤

Istället för Julmys har jag och Timmy suttit och spelat tv-spel och ätit ostbågar! Det har ju varit trevligt det med! :)

Imorgon är en ny dag med nya tag!
God natt!

0 Kommentarer till "Underbara vänner!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!