Torsdag - Jullov!

Hej på er!

Idag är min sista dag på jobbet innan jag tar jullov i 2,5 vecka!!! Det firar vi med julbord till lunch och choklad i personalrummet! ;)

Som jag sa igår (tror jag) så kommer jag ha fullt upp hela julen. Imorgon blir det först skola och sedan shopping och mys med Timmy, lördag mys under dagen med Timmy och på kvällen träffa alla tjejorna - Linn, Minna, Tilda och Fia. På söndag ska jag julstäda och pynta granen. Måndag Julafton med mamma och mormor & morfar. På tisdagen har jag ännu inget planerat (puh!) onsdag julmiddag med pappas och hans frus barn, torsdagen åker jag till Norrköping med Minna för att träffa Tilda och gå på Club Aqua. Fredagen åker jag hem igen och tänker sova hos Timmy. Lördagen är det dags att se till att börja planera Nyårfesten i detalj och samma sak på söndagen. Måndagen är det fullt upp med Nyårbestår och framåt eftermiddagen kommer gäster för middag och fest. SEN, kan jag pusta ut! ;) Eller nä, då ska jag fokusera på det plugg som ska göras innan jag ska tillbaka till skolan... Nån av dagarna ska jag träffa Jeanette och Mickis också för lite julmys.

Vem sa nått om att vara ledig? ;)

Vad ska ni göra i jul?
0 Kommentarer till "Torsdag - Jullov!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!