Tisdag

Mindre kul morgon. Mamma väckte mig 06.30, jag började jobba 07.00... Suck. Slängde på mig kläder och sprang till bilen. Blev bara 5 minuter sen men lugn och ro på morgonen kan jag ju inte säga att jag fick direkt...

Sen har jag gått och väntat på ett sms från posten hela dagen, hoppades på att få min bok idag. Tror ni jag fick den eller? Så klart inte.. Det går inte bra för mig just nu känner.

Däremot så var jag förbi biblioteket och hämtade min sista referens till tentan som ska in idag, sen tänker jag åka till gymmet och träna istället, jag kan inte göra mer än att utnyttja denna fria eftermiddag för i helgen ska jag läsa typ 300 sidor om barndomshistoria.. Jag känner mig otroligt positiv inför detta!!

1 Kommentarer till "Tisdag"
Postat av: bf

Så du menar alltså att du inte tänker avslöja vad Timmys present innehöll, efter att du byggde upp spänning med inlägget före detta?! :(

Svar: Haha det kommer ett inlägg om det också, jag lovar! ;)
Emelie


Datum: 2012-12-04 / Klockan: 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!