Tisdag - oj, vad hände?

Haha kolla här ni! Tror jag haft besöksrekord minsann!! Kan det bero på MondayBar-bilder tro? ;) men då kan jag minsann meddela att det blir inga fler sådana förrän tidigast fredag eller lördag då jag går på jullov från skolan och jobbet!! ;D

Men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge! ;))
Och tyvärr så har ju mitt redigeringsprogram gått i tiden, tog bara ett 30 dagars prov. Så troligtvis blir dom oredigerade eller så får ni vänta längre och jag skaffar ett annat program men då känns det som om bilderna kommer upp om en evighet.....

Efter jobbet idag drar jag direkt och tränar. Tänker köra på stenhårt vill jag lova!! (Så att jag får stoppa i mig några extra lussebullar ;) )

0 Kommentarer till "Tisdag - oj, vad hände?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!