Tisdag

Vilken skitdag rent ut sagt... Känns som om jag har haft allt emot mig och på köpet har jag varit på dåligt humör!

Jag känner att mer kan inte gå fel nu... :( Inväntar nästa lön för att kunna köpa julklappar, får beskedet från CSN idag att jag får helt indraget bidrag den 21/12 (mitt eget initiativ dock..) då jag fått för mkt i bidrag denna termin, får syn på att chefen har lagt in min löneökning från 1/8 ist för 1/3 = tusenlappar mindre i retroaktiv lön... Va fan!! Det blir helt enkelt inga julklappar i år och ingen avbetald säng innan flytt.... :(

Jag vet ju inte exakt vad jag får i lön nästa fredag men det känns ju inte alls bra det här..

Och träningen gick till en början bra, var hur trött som helst innan jag gick dit men med lite craze i kroppen så ordnas allt. Så 30 minuter på löpbandet i den ökade hastigheten, plus att Timmy kämpade på bredvid! Två glada kämpar klev sedan av löpbandet! Jag blev sugen på att vi skulle även resten tillsammans men sen kommer vi till problemet att jag inte gillar fri vikter och Timmy älskar dom, jag gillar att ha två aktiviteter igång samtidigt för att hålla igång pulsen men detta är i princip omöjligt när det är så mycket folk, dessutom älskar jag att stänga in mig i min bubbla och det kan man ju inte direkt göra när man kör två! :P Så jag konstaterade helt enkelt att jag presterar bäst som ensamvarg.. Tråkigt men sant!

Jag ville sola idag, men tiden räckte inte till...

Som sagt, en skitdag! Så nu tänker jag sova och hoppas på bättre imorgon.

God natt

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!