Söndag

Hallå!

Ledsen att det har varit dålig uppdatering denna helg men jag har faktiskt inte gjort så mycket.

Studerat, tränat, lagat mat och ätit, kollar på twilightfilmerna, städat, tvättat och solat. Thats it. Timmy har ju varit i Gävle så jag har haft hans lägenhet för mig själv och kunnat fokusera på mig själv bara. Mycket skönt, ibland behöver man det. Dessutom har jag ju pratat i flera timmar i telefon med honom men det är en annan femma haha.

Dock så har jag en väääldig träningsvärk i min rygg, körde marklyft igår på trämningen och trodde inte att det tog ett skit, kändes inte så. Och ändå kan jag knappt luta mig framåt idag! Mer sådant!!
Har dessutom ökat på vikter under styrketräningen och ökat hastighet på löpbandet från 8,5 km/h till 9.0 km/h. Det låter kanske inte så mycket men för mig känns det. Eftersom jag dessutom springer i takt till musiken så kör jag på med hardcore istället för hardstyle vilket resulterar i att jag springer snabbare takt.

Strax tänker jag och den hemkomna kärleken krypa ner i soffan och titta på solsidan. Myspys!

Hörs imorgon!
2 Kommentarer till "Söndag"
Postat av: Malin

Ska du till lucia kryssningen monday bar? =D

Svar: Absolut!! Man kan nästan alltid räkna med att jag dyker upp på kryssningarna! :D
Emelie


Datum: 2012-12-09 / Klockan: 22:46:52
Postat av: Malin

Vi kanske ses där :D

Svar: Maybe baby! :D
Emelie


Datum: 2012-12-10 / Klockan: 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!