Söndag - En knasig dag

Medan jag väntar på att mamma ska kolla klart på veckans julkalenderavsnitt så tänkte jag faktiskt skriva lite text här också. Jag lade upp bilderna från mobilen och skulle sedan skriva på datorn istället vilket är mycket bekvämare, men precis då kom mamma och hämtade mig hos Timmy (vilket jag är mycket tacksam för!!). 

Redan i morse hade jag lite ont i magen och efter denna mysiga julfrukost så blev det bara värre. Sedan har jag legat hela dagen med lite illamående, ont i magen och även sveda i magen. Så jäkla jobbigt det ska vara att komma tillbaka från magsjuka... Men efter att mamma hämtade hem mig så har jag mått mycket bättre. Strax innan drack jag lite blåbärssoppa och till middag fick det bli fiskbullar med ris, så lättsmält som möjligt. Och nu mår jag definitivt bättre, har kunnat betala räkningar, slagit in julklappar, plockat i mitt rum och snart ska vi klä granen. Kommer dock bli skönt att sedan lägga mig i sängen och sova. 

Idag är det förresten 3 månader sedan jag och Timmy, lite i smyg, bestämde att vi var ett par! ♥

I stan i fredags så köpte jag en varsin liten julklapp till mina tjejor som jag skulle träffat i lördags, men nu får dem istället ligga här och vänta på ett senare tillfälle :) 

0 Kommentarer till "Söndag - En knasig dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!