Snart nyår!

Här är det planering på full rulle vill jag lova! Det vankas nyårspartaj! :) 
 
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, därav väldigt dålig uppdatering. Jag har ju som sagt varit i Norrköping och stampat av mig och dessutom väntade en överraskning i form av Timmy där nere! :D Hade ingen aning alls och plötsligt stod han där bland mina kompisar !! 
 
Hela fredagen låg vi och dönickade och tittade på flera filmer, precis som man ska efter att ha utsatt kroppen för 5 timmars hardcore-stamp! ;) Framåt 17-tiden åkte vi hem igen och eftersom Timmy inte sett sista Sagan om ringen-filmen så tittade vi på den (dock somnade jag som vanligt, haha).
 
I lördags åkte jag med mamma till Barkarby för att titta på lite möbler och dylikt till lägenheten. Köpte mig en bäddsoffa från Chilli, en matta från Mio och lite småplock från Ikea. Mycket nöjd tjej åkte sedan hem. Då kom Timmy och Jonte med lite grejer inför nyår och sedan åkte vi vidare till Timmy igen. Då bestämde vi oss plötsligt för att gå på bio! Så vi åkte vidare till Kista, mötte upp Johan, Ante, Jenny, Anette och Jonte G som var på Olearys och firade Jontes födelsedag. Kl. 21.00 började filmen som jag och Timmy skulle gå på - Hobbit! Så klart! ;D ASBRA film och jag längtar redan till nästa... typiskt ett år kvar.. 
 
Idag har jag farit omkring hela dagen. Började med ett träningspass imorse, för att sedan bege mig till Västerhaning och hämta mina cider som käraste Fredrik hade köpt till mig på bussresan till Qlimax.. Typiskt mig att hämta den en månad efter... Men han är BÄST som fixade det åt mig!! :)
Sedan vidare till Kista för att fixa Nyårs-outfit till Timmy, fint ska det vara! ;) Vi åt även en god middag. Jag åt Köttbullar och Timmy kebab, han kallade min mat "Svensk kebab"... 
Återigen vidare till Willys där det har inhandlats massor med mat och snacks och allt man kan behöva ha på nyår. Det har jag sedan levererat hem till sitt kylskåp. Och nu sitter jag här och fixar med lite smått och gott inför morgondagen innan jag ska krypa ner i min stora sköna säng. 
 
Imorgon firar vi in det nya året tillsammans med ett härligt gäng! 
Sov gott! 
 
 
Schnyggingar innan Club Aqua!
 
 
Timmy visade mig en bild som han hade tagit på kryssningen. Det är jag tillsammans med en från Dj-duon Da Tweekaz. 
 
 
Denna skylt hittade jag inne på MIO. Värsta bästa priset, tror jag köper på en gång! ;) 
0 Kommentarer till "Snart nyår!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!