Onsdag - träning i fokus

God morgon! Sovit gott? Jag har sovit lite sådär, är trångt att trängas i Timmys säng på 90 cm... :P

Har lite tid över just nu så tänkte bjuda på ett träningsinlägg.

Hur ofta tränar du?
Jag tränar så fort studierna tillåter ca 2-3 ggr per vecka just nu.

Vad är målet med din träning?
Jag tränar för en tajt och vältränad kropp. Men kom ihåg att man aldrig ska vara helt nöjd ;)

Vad är syftet med din träning?
Jag tränar för det första för att jag älskar att röra på mig, sedan för att man mår bra av att röra på sig men även för att det är en otroligt skön känsla av välmående efter träningspasset och då man klarar sina delmål!

Vilken är din favoritträning?
Svaret är ganska självklart passet Body Combat! ;) Men ska man bortse från det så tycker jag om att svettas på gymmet, så att sitta i en maskin och dra lite är inte min favorit även om jag gör det lite då och då, snarare en 30 minuter på löpbandet.

Använder du några tillskott?
Varje morgon har jag lite proteinpulver blandat i min naturella yoghurt och dessutom dricker jag alltid en proteindrink efter träning, allt för att ge musklerna vad de behöver för återställning.
Innan träning använder jag även en PWO som ger mig extra energi för att ta mig igenom ett helt pass utan att bli trött. Har märkt stor skillnad sedan jag började med det och den är till stor hjälp dessa dagar då man egentligen inte orkar träna.

Nu hinner jag inte skriva mer dock! Kan skriva ett till senare idag kanske :)

0 Kommentarer till "Onsdag - träning i fokus"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!