När det är dåligt...

 
 
kan det bara bli bättre! Åkte iväg till gymmet redo för ett mördarpass. Jag ville verkligen köra slut på mig och det gjorde jag också. Ökade vikter på flera övningar och ökade dessutom från 8,5 km/h till 9.0 km/h på löpbandet. Det låter kanske inte mycket men det är det. De sista 5 minuterna av mina 30 var så hårda, benen började ge vika och dessutom fick jag håll... Men jag gav mig inte i första taget och klarade till slut mina 309 minuter löpning i alla fall! Tjoho!!

Nu är jag hemma hos Timmy och äter lite middag, keso och fruktsallad, MMMM! Det är ju så gott och det va länge sen sist nu!
Vi ska snart sätta oss och titta på gårdagens och dagens julkalenderavsnitt, måste ju hänga med i snacket bland barnen på jobbet.. ;)


 
1 Kommentarer till "När det är dåligt..."
Postat av: Tilda

TREHUNDRANIO MINUTER?!? E du inte klok?!? Du måste ju skrivit fel?!

Svar: hahaha fel så klart ;)
Emelie


Datum: 2012-12-11 / Klockan: 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!