Mot Norrköping!

 
Här förstår ni, taggar jag till ikväll och har gjort sedan 10.00. Hard it is! Jag minns hur jäkla ont i fötter och ben jag hade förra gången och tror nog att det kommer sluta likadant även denna gång. 
 
Sitter och väntar på att Minna ska bli klar för då beger jag mot skogkyrkogården, hämtar upp henne och sedan åker vi raka vägen till Norrköping. Eftersom Tilda slapp undan jobb idag så kan vi umgås även under dagen. Gäller att passa på eftersom vi åker hem redan imorgon kväll. Sedan ses vi inte förrän i kanske februari igen, om inte tomten har andra planer! ;) 
 
Dags att packa det sista i väskan nu så jag står redo vid dörren när Minna ringer! :D 
0 Kommentarer till "Mot Norrköping!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!