Min present

Ni nyfikna som nu har väntat... Här kommer en bild på presenten jag fick av Timmy! Dock så tyckte varken jag eller han att den passade så blev till att skicka tillbaka. Nu väntar jag på en ny överraskning så får vi se vad det blir denna gång! :D

Mammas överraskning blev inte av denna gången heller.. Filippa som också är med på överraskningen (som jag hade listat ut.. ;) ) vågade inte ge sig ut med bilen i Snöovädret i onsdags vilket va mycket förståeligt, men synd.. Får se när middagen blir av då, presenten jag skulle få har nämligen Filippa också! Typiskt!! :P

0 Kommentarer till "Min present"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!