Måndag 3/10

Idag känner jag mig lite som en isprinsessa. Landskapet är så vackert runtomkring på Ekerö, det glimmar överallt och det är så kallt att öronen vill trilla av, haha!
 
Innan lunchen idag fick jag skönsång av barnen på jobbet och mina kollegor. Alla som fyller år på min avdelning får även en silvermedalj att hänga runt halsen. Så läcker! 
 
När arbetsdagen är slut så blir det julmys och möte med alla kollegorna. Chefen bjuder på julmat och sedan blir det avdelningsplanering. Dessutom går jag och hoppas på att jag snart får ett sms om att min beställda bok finns på posten idag, eller senast imorgon, annars kommer jag att dra mig hårt i håret... Men finns inte så mycket jag kan göra åt eftersom det inte är så roligt att beställa hem böcker innan man med säkerhet vet att det är dom vi ska läsa. Vi fick en litteraturlista i aug men i flera kursmanualer så har litteraturlistan ändrats. Så jag kommer få sitta denna helg och bara läsa och läsa och inte göra nånting annat förrän jag har läst typ mer än halva boken... Kul liv!! 
 
LÄNGTAR TILL JUL!!! 
 
Dessutom hoppas jag på att få min present av Timmy idag, den blev ju försenad pga posten tydligen, väldigt nyfiken över vad det kan vara...
 


0 Kommentarer till "Måndag 3/10"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!