Lördag

God morgon!!!

Idag är ingen vanlig dag för det är MONDAY BAR! Så vi har längtat!! Dagen kommer gå alldeles för långsamt men ändå alldeles för fort! Nu ska vi tjejer göra oss i ordning och dricka lite och vid 5 börjar vi röra oss mot terminalen! Kommer bli så galet kul och självklart är kameran packad!
Denna gång får jag klara mig utan Takke som har valt att hädanefter avstå från kryssningarna ( :(( ). Men jag tycker ändå att jag brukar lyckas rätt okej med alla mina bilder, får hoppas på det bästa även idag! :)

Ha det så bra så hörs vi antingen inna vu kliver på båten eller imorgon ! ;)

0 Kommentarer till "Lördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!