Julmys

Åh va mysigt det blev här på kvällen! Några pedagoger hade dukat upp med julbord, ljus och fika. Vi åt tills det sprutade ägg och sill ur öronen på oss och diskuterade några kurser som en del pedagoger hade gått på under terminen.
Dessutom så fick vi en liten julklapp av chefen, en slags fotpeeling där man först ska bära ett par tossor i 2-3 timmar och efter ett par dagar börjar alla döda hudceller att flagna av från foten. När allt är klart så kommer man ha Lena babyfötter typ! :D spännande!

Nu mår jag illa som en gris av all julmat och pepparkakor (åt ju även några nu när jag kom hem, DUMT)... Timmy kommer strax hem till mig med min present! :)

0 Kommentarer till "Julmys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!