Hipp hipp hurra!

Igår var min födelsedag, så mysigt!!
 
När jag kom upp på morgonen väntade mamma med paket och ljus. Jag gjorde i ordning jul-te och sedan tittade hon, jag och Timmy på julkalendern tillsammans. I paketet fann jag en brödrost och en ugnsform! (Jag har typ bara önskat mig saker till lägenheten!!) Jippi!
 
Senare kom släkten på besök och det blev fika och fler paket. Då fick jag en dammsugare, ljusstakar, kokbok med efterrätter, stekpanna, bunke och muffinsformar och en liten ugnsform/skål av glas med lock till. Min mormor har nämligen många liknande nere i sommarstället i Halmstad och jag berättade för henne i somras hur söta jag tyckte de va! Så då passade hon på att köpa mig en egen! :)
 
Framåt kvällen träffade jag och Timmy upp massa vänner på Fridays i Stureplan, vi åt och drack gott och tiden bara sprang iväg. Framåt tolvslaget tog vi oss vidare till Ambasadur och dansade natten lång. Vid 03.00 dom mina fötter av smärta och det var dags att åka hemåt. Men vilken underbar födelsedag, alldeles perfekt! På fridays fick jag även två till presenter - ett presentkort på Åhlens av Jonte och lite smink och parfym av Mickan! Och allt perfekt för mig vill jag lova!
 
Dessutom väntar paket från flera vänner som inte kunde dyka upp och några som tydligen hade köpt paket som var lite olägliga att ha med på krogen, hihi.. Jag sa ju att jag tycker det är kul med paket! Och vet ni, imorgon får jag mitt paket från Timmy! :D Väntar ivrigt, som ett barn på julafton <3
 































 
1 Kommentarer till "Hipp hipp hurra!"
Postat av: Bums

Sjukt läcker blogg, snygg design o fresh försök att uppdatera mer / Malin :)

Svar: Tack Malin! Jag försöker, men mitt liv är inte för intressant vissa dagar, händer mest saker på helgerna! ;)
Emelie


Datum: 2012-12-03 / Klockan: 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!