God natt

Vissa dagar är bättre än andra, jag hoppas morgondagen känns bättre än denna. Gjorde mig en asgod kycklingsallad till middag med gurka, tomat, paprika, avokado fetaost och grillad kyckling.. MUMS! Sedan bäddade jag ner mig i soffan med en påse hjärtan-chips och kollade på Twilight breaking dawn part 1 (har ju upptäckt att jag inte sett den!!!) och nu vill jag bara se sista delen! Vem vill göra mig sällskap?? Annars får jag tvinga Timmy att följa med mot hans vilja eller så får jag ladda ner en dålig bioversion.... Jag måste se den typ nu! Nu tänker jag gå och lägga mig. Vill gå upp vid 10 imorgon och påbörja mitt pluggande. Har ca 50 sidor att läsa men det klarar jag nog galant! God natt!
2 Kommentarer till "God natt"
Postat av: bf

Hur illa det än känns, så kan det alltid kännas jävligare. Ser man på det hela med dom ögonen så var kanske denna dag inte så dålig trots allt!

Svar: Klart det finns alltid dom som har det värre, jag har ju tak över huvudet, men ibland känns det pest ändå! :)
Emelie


Datum: 2012-12-08 / Klockan: 00:23:14
Postat av: Malin

åååh vill jätte gärna se den jag med! Hörde att 2:an va den bästa ;)

Svar: Jo jag har också hört det men jag tycker nog att det är rätt lika på alla, lite långsam men ändå spännande! Fast det blir ju en plötslig vändning i 2an kan man säga så, jo den är rätt så spännande! ;)
Emelie


Datum: 2012-12-09 / Klockan: 02:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!