God jul!

God morgon till denna underbara juldag! Det enda som saknas är solen och en blå himmel.

För det första glömde jag berätta igår att klänningen jag visade igår är min födelsedagspresent ifrån Timmy eftersom den andra inte alla var som vi hade tänkt oss. ❤

För det andra har jag glömt att berätta att jag och Timmy hade julklappsöppning i lördags trots att jag var lite sjuk. För det första hade jag köpt ett presentkort på Jack & Jones så att han kunde köpa en jacka som han suktade efter, därför gav jag honom även den julklappen redan i fredags inne i stan för att han skulle kunna handla jackan redan då :) min andra julklapp till honom var spelet Hitman som han också gått och suktat efter i flera veckor.
Av Timmy fick jag ett presentkort på yasuragi! Ska bli Jättemysigt att åka dit och självklart ska han få följa med! ❤

Jag har även fått några små klappar av föräldrar på jobbet, dem är ju för söta!

Nu är jag och mamma på väg till mormor och morfar där jag ska fira min julafton i lugn och ro. Vi börjar med lite fika och Kalle anka. :)

God jul på er alla! 🎅

0 Kommentarer till "God jul!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!