Fredag

God morgon!!

Vilken mysmorgon jag kommer ha! Börjar inte förrän kl 12 i skolan idag så jag har gått upp nu i lugn och ro för att äta frukost i sängen och läsa det jag inte hann igår (egentligen hade jag hunnit men passade istället på att ha myskväll med Timmy eftersom han sticker till Gävle idag).

Här på morgonen har Timmy varit och pussat på mig flera gånger innan han stack. Det är sååå mysigt att få vara den som ligger kvar i sängen medan den andre går upp och eftersom jag börjar kl 10 varje fredag under den här nya kursen så kommer jag att få vara den som går upp sist varje fredag!! (Det vill säga om jag sover hos Timmy)

Igår köpte jag en liten inflyttningspresent till honom förresten. Tyckte att han behövde den! ;) Kolla så mysigt det blev!!

0 Kommentarer till "Fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!