Fredag

Vilken dag! Den har bara sprungit fram vill jag lova.

För det första hade jag lite sovmorgon, hur skönt som helst! Skolan satte igång och vi pratade historia men.. Jag är ju tyvärr så värdelös på detta ämne och boken vi läste var inte till någon större hjälp! Så jag va nästa helt tyst under dagen...

Det som va bra var att tidigarelade sista seminariet och jobbade även in rasten så vi fick sluts halv 3 istället för 4! ;)
Då begav jag mig till stan och mötte upp Timmy. Tillsammans sprang vi runt på stan införskaffade oss det sista inför kryssningen. Vi avslutade med att Timmy bjöd mig på romantisk middag på Max! Höhö! :P

Väl hemma hos Timmy satte jag mig ner och läste i bok nummer två medan han gick och tränade. Läser nu en bok om aga förr i tiden och författaren visar på olika rättsfall som ägde rum på den tiden. Det är läskigt hur barn kunde behandlas!!

Vid 22.20 började vi röra oss hem till mig för att hålla Ronja sällskap medan mamma är ute med kollegorna och röjer på Golden Hits! Herregud va jag kommer att få höra nästa vecka om den här kvällen..........

Jag har packat väskan resten av kvällen för imorgon vid 12 börjar jag bege mig mot Fia! Imorgon åker vi på Monday Bar kryssning!!!! Iiiihh!!! ❤

Dags att krypa ner i sängen, god natt!

0 Kommentarer till "Fredag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!