En verktygslåda

Hemma igen efter en kväll hos pappa. Eller ja hemma och hemma, jag är hemma hos Timmy och ska få krypa ner i sängen med honom igen ❤ vi har ju som sagt inte setts på flera dagar! 
 
Hemma hos pappa bjöds det på julmiddag, fika, julklappsöppning och efterrätt. Jag fick något som jag faktiskt inte hade tänkt på att önska mig men eftersom min pappa är så finurlig och händig så hade han köpt en verktygslåda med standardinnehåll, eller ja det endaste som saknades var själva lådan men alla de verktyg man oftast använder fanns i mina paket! Mycket påhittigt!! 
 
Imorgon åker jag till Norrköping med Minna för att träffa Tilda och röja på Club Aqua, one night of core! 
 
God natt! 
 
 
 
0 Kommentarer till "En verktygslåda"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!