En fråga till er!!

Vad är intressantast:

- Att läsa text i min blogg,

eller

- Att titta på bilderna i min blogg,

eller

- Att både titta på bilder och läsa text i min blogg?

Kommentera! Mycket intressant för mig att veta :)
4 Kommentarer till "En fråga till er!!"
Postat av: bf

Bilder och text!

Svar: Tack Micke för svar! ;)
Emelie


Datum: 2012-12-20 / Klockan: 13:13:45
Postat av: Anonym

Jag gillar både text och bilder :)

Svar: Tack för ditt svar anonym ;)
Emelie

URL: http://www.bjornbrisens.WordPress.com
Datum: 2012-12-20 / Klockan: 13:15:40
Postat av: Malin

Både! Fler bilder på dig så klart, kanske hur du sminkar dig och fixar håret!

Svar: Tackar då vet jag! Hade du kul på MB? :D
Emelie


Datum: 2012-12-21 / Klockan: 20:19:06
Postat av: Jenny

Haha det var inte meningen att vara anonym, namnet bara försvann ;) Kram Jenny

Svar: hihi jag förstod de ;D
Emelie

URL: http://www.bjornbrisens.WordPress.com
Datum: 2012-12-27 / Klockan: 10:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!