Bildbomd från Qlimax

Här kommer en bildbomb från förra helgen i Holland och på Qlimax. Bilderna talar rätt bra för sig själva. Men jag ger er en kort historia också.

Vid 18.30 gick flyget mot Amsterdam. Därifrån fick vi ta tre olika tåg för att komma till Wolfheze där hotellet låg. Vi kom fram vid 23.30 och receptionisten rekommenderade oss till baren när vi gjort oss hemma på rummen. Sagt och gjort. Vi samlades nere i hotellbaren och det visade sig att bartendern också skulle till QLimax. Han spelade även lite hardstyle och hardcore för oss trots att hans chef kom och skällde på honom. Helschysst grabb och det roligaste var att vi även sprang in i honom på eventet, av alla 40 000 så just honom.. Haha!

vid 01.30 var vi på väg upp på våra rum men passade på att fråga vilka tider poolen var öppen. Receptionisten sa mellan 07.00-23.00 men om vi var tysta så skulle han öppna den åt oss nu på natten och dessutom fick vi ta in vår dricka, medan han serverade oss glas och ishink. Vilken service! Ca 03.30 kom vi i säng efter ett långt härligt och trevligt dopp i poolen. Vilken härlig start på resan det blev!

Dagen efter bjöds det på hotellfrukost och sedan några timmars extra sömn för att orka med kvällen. Vi gjorde oss i ordning, åt middag i hotellets restaurang och begav oss sedan upp på rummen igen för lite förfest. Vi hade sån tur att hotellet vi bodde på var ett av q-dance hotellpaket, så dem hade arrangerat en buss som skulle gå från hotellet till eventet och tillbaka. Vi betalade en peng så fick även vi åka med, sån jäkla tur.

Qlimax kan jag bara säga - WOW!!! Ett av mina BÄSTA event ever! Magiskt, går inte att förklara med ord, dreams come true, kärlek, vänskap, glädje, lycka!!

Trötta tog vi oss till hotellet efter eventet och åt hotellfrukost innan det var dags att hoppa i säng, i 1,5 timme... Hemresan var inget att skoja om.. Vi checkade ut kl 12.00 och klev innanför dörren hemma 21.00, det tar 2 timmar att flyga. Det va taxi, vänta, tåg, vänta, tåg, taxi, flyg, buss, pendel, sen äntligen hemma.. Och på köpet höll vi på att missa flyget, vilken panik!

Men med mig hem hade jag ett fantastiskt minne som jag sent kommer att glömma ♥

0 Kommentarer till "Bildbomd från Qlimax"