Annandagen

God morgon!

Idag vaknade jag av att det lät som om någon försökte göra sig lustig och kastade snöbollar på mitt fönster men det va bara snö som smälte.

Har precis ätit frukost och sitter och tittar på tingeling. Tycker det är väldigt mysigt med alla dessa barnfilmer som visas på tv under julen.

Under dagen har jag lite att fixa. Jag måste upp på vinden och leta fram en stol och mina brännskivor. Stolen ska pappa låna under middagen ikväll som jag ska på och skivorna ska jag ha för att bränna ut bilder från min systers student till farmor. Jag ska även plocka med mig en flyttkartong så jag kan packa ner alla mina julklappar.

Sedan måste jag även börja fundera på vad jag ska ha på mig imorgon då jag ska till Norrköping på Club Aqua! Nice!

Och vet ni.... Ikväll ska jag få träffa min Karl igen!! Tre dagar är lång tid för oss som typ jämt är med varandra. :D

Dags att sätta fart och låta även den här dagen komma igång!

Psst! Vad gillar ni mina horn? ;D

0 Kommentarer till "Annandagen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!